Help Desk CSIZS

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej podpisało z firmą Softiq Sp. z o. o. umowę dotyczącą Centralnego Systemu Informatycznego Zabezpieczenia Społecznego (CSIZS) w zakresie:
1) rozwoju,
2) administrowania oraz usuwania Awarii i Błędów
3) wsparcia użytkowników

Firma będzie świadczyła ww. usługi do 12 września 2020 r.
W związku z powyższym wszelkie problemy dotyczące CSIZS należy zgłaszać na dedykowany helpdesk firmy SoftIQ:

strona www: https://hd.softiq.pl
adres e-mail: hd.empatia@softiq.pl
telefon: (32) 323 16 56
faks: (32) 323 13 55

Przekazujemy Państwu prezentację objaśniającą procedurę zgłaszania błędów w Centralnym Systemie Informatycznym Zabezpieczenia Społecznego (CSIZS):

Procedura postępowania w przypadku błędu w CSIZS

Formularz zgłoszenia błędu

Formularz zgłoszenia awarii

Instrukcja rejestracji konta na stronie hd.softiq.pl


Jednocześnie informuję, że umowa nie obejmuje usług dotyczących Oprogramowania Terminali Mobilnych (OTM) oraz Portalu Informacyjno-Usługowego Emp@tia (strona www.empatia.mrpips.gov.pl).